Denko Wakacyjne

Denko Wakacyjne 
Niestety już dzisiaj mamy ostatni dzień sierpnia co oznacza zakończenie wakacji. Czas w którym możemy być beztroscy. Dla Mnie każde wakacje to czas spędzony wspólnie z moimi znajomymi na najpiękniejszym festiwalu świata, a mianowicie Woodstock, a nie tylko tam. W tym okresie staramy się nie siedzieć w domu tylko korzystać z każdego promienia słońca. Ale podczas tego szaleństwa również trzeba pamiętać o tym aby o siebie zadbać o Naszą skórę. Przez te dwa miesiące wykończyłam kilka kosmetyków.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 

Pierwsze idą pod lupę maseczki:
1. Czarna maska Black Head uwielbiam usuwa niechciane zaskórniki z twarzy. :)
2. Cień maseczka dostępna jest w lidlu za parę groszy. Skóra po niej jest nawilżona i bardzo przyjemna w dotyku. Polecam ją po pilingach.
3. Ziaja maseczka oczyszczająca. Na pewno zmniejsza widoczność porów, skóra twarzy jest delikatna i oczyszczona z zanieczyszczeń. Polecam. 

4. Oriflame pure skin piling do twarzy 2w1. Oczyszczał skórę twarzy i nadawał jej takiej świeżości bardzo go lubiłam.
5.Isana  płatki kosmetyczne 120 sztuk. Bardzo dobrze wchłaniały produkt do demakijażu i dzięki temu łatwo można było usunąć makijaż.


6. Ziaja kozie mleko mleczko do ciała. Hm niby dla skóry suchej więc powinien mocno nawilżać, ale moim zdaniem był przeciętny. Fajnie że miał pompkę co ułatwiało wydobycie produktu.
7. Joanna Krem do stóp bardzo fajny produkt nawilżał i bardzo szybko się wchłaniał myślę, że jeszcze do niego powrócę.  


8. Bambino mydełko bardzo delikatne i dobrze domywające polecam każdemu kto potrzebuję delikatnej pielęgnacji ciała.
9. Krem bambino już rozpisywałam się na jego temat kiedyś uwielbiam go każda sucha skórka znika po jego użyciu :*


10.Joanna Sensual plastry do depilacji twarzy. Usuwają włoski, ale mi niestety podrażniają skórę i wyskakują mi chrostki po nim.
11. Błyszczyk essence XXXL nude. Bardzo fajny leciutko koloryzował usta na różowo oraz nadawał im ładnego błysku oraz troszeczkę się lepił jak to błyszczyk.


12. Oriflame Optimals mleczko do twarzy. Zżuwałam go do usunięcia resztek podkładu z twarzy oraz z niechcianych zanieczyszczeń.
13. Perfecta olejek do twarzy. Stosowałam go pod krem na noc. Nawilżał skórę i rano to nawilżenie było odczuwane.


14.Joanna lakier do włosów bardzo mocny, ale nie był taki uważam, że był idealny do stosowania na codzień był ok, ale do bardziej trwalszych fryzur użyła bym innego lakieru.
15. Dezodorant Fa jak uwielbiam je tak ten mi się nie sprawdził. Moim zdaniem nie zauważyłam żadnej ochrony oraz bardzo szybko jego zapach wywietrzał. Nie.


 16. Bielenda Serum antycellulitowe. Bardzo fajny balsam, który stosowałam po kąpieli po treningu. Po nałożeniu na ciało rozgrzewał się, a nawet czasami można powiedzieć, że parzył, ale nie wierze, że to dzięki niemu znika mój celulit to przypisuję bardziej ćwiczeniom.
17. Oriflame Discover Miami Spirit bardzo ładnie pachnące mydełko używam do do dłoni.  


18. Marion olejek do włosów orientalny. Nie zauważyłam wzmocnienia się włosów, ale nawilżenie było odczuwalne na włosach, a przede wszystkim na końcówkach.
19. ANATHEA women woda perfumowana bardzo słodka uwielbiałam ją na chłodniejsze dni lata może kiedyś do niej powrócę. Na ubraniach zapach utrzymywał się bardzo długo na ciele troszeczkę krócej, ale to jest woda za 25 zł i moim zdaniem jest bardzo fajna.

Trochę udało Mi się wykończyć produktów. Kolorówki w sumie nie ma bo podczas lata przedewszystki stawiam na pielęgnacji, a nie ma mocnym makijażu.
Pozdrawiam i życzę miłej lektury.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty