Lakier do paznokci Life nail acquer 08

Lakier do paznokci Life nail acquer 08



💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
Lakier został zakupiony w drogeri Super-Pharm. Firma Life jest ich firmą.
Lakier o numerze 08 ma bardzo dobre krycie już za pierwszym razem, ale ja nakładam dwie warstwy.
Ja nakładam lakier na bazę, którą jest teraz odżywka z marki wibo bb
  Lakier na paznokciach krótkich nawet wygląda bardzo ładnie i w sumie pasuję do wszystkiego.

Trwałość lakieru jest bardzo dobra mi utrzymuję się do 4 dni nawet. Wiadomo na końcówkach zaczyna się ścierać. Lakier moim zdaniem jest bardzo dobrym produktem za cenę nie więcej niż 7 zł. Ja zakupiłam go na promocji za 3,49zł :)
Polecam go każdemu 
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty